Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

 

Терміни повернення і обміну Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Товари не належної якості поверненю не підлягають:

  • товар не відповідає візуально технічним вимогам їхнього використання (занадто брудні);
  • товар має технічні пошкодження;
  • термін обмін/повернення минув;

Повернення коштів покупцю проводиться протягом 5-ти днів з моменту отримання повернення на пошті, кошти будуть повернуті на банківський(картковий) рахунок клієнта. Вартість послуг нової пошти (вартість доставки) оплачує покупець.

 

Покрокова інструкція з повернення замовлення:

1. Зателефонувати у call-centr магазину twoears за номером +38 (093) 869-54-11 або написати у особисті повідомлення на сторінці Instagram - повідомити про намір повернення товару.

2. Відправити замовлення:

Реквізити для повернення товару:

  • ФОП Коваль Олег Володимирович;
  • +38 (096) 743 63 66;
  • Хмельницький;
  • Відділення №32, просп. Миру, 44, Хмельницький, Хмельницька область, 29019;

Оплата доставки - за рахунок відправника. Оголошена вартість - дорівнює вартості товару. Послуга "грошовий переказ" повинна бути скасована. В іншому випадку, товар не буде отриманий.

3. У бланку "повернення товару" в коментарях вкажіть банківські реквізити для зарахування коштів.

Зазвичай гроші повертаються через 2–5 робочих днів після огляду товару та прийняття рішення про повернення.

 

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну